尋晚訓得勁唔好
d蚊係都要臨冬眠之前都要嘈住我訓覺
所以遲到今朝8點先起身
實際上應該要8點就出門口番學補課
係張床到 有一刻真係想繼續訓著去
不過算啦....唉-______-''
番到學校已經9點半
(正常應該9點要番到)
但係入到班房之後真係想唔到囉
都估到冇咩人聽書
我都hea足兩個半鐘其實都幾充實既
兩個半鐘裡面
有兩個鐘都係訓練緊自己既腦部思維
coz不停咁玩eddie部itouch既7巧板
完左之後
同ted,duncan,eddie去榮發食lunch
一齊係到睇超人打怪獸-v-
最後証實正義永遠必勝- -
途中不斷傾番細個小學d野
好懷念以前既自己-______-
跟住12點半番cit lab
但係份sba冇加過野落去
係學校裡面真係冇咩心情做-3-.....
ted仲要中途比eddie sir辣興左
跟住沖左番屋企
我又覺得今次eddie罵得唔好囉
罵咪罵人囉
洗唔洗罵到人地ar媽,細佬ar
幸好最後上到ted屋企見佢冇事都好d
之後都同佢傾左好多野</p>
to ar ted:唔好顧慮咁多 做你想做既事吧=]
放學之後見有時間
同sally,eva,oliva睇Twilight[吸血新世紀
本來對呢套戲完全冇好感
對彊屍戲又冇咩興趣
但係入到戲院先知
原來Robert Pattinson係男主角
我由佢做harry potter4已經鍾意睇佢做戲好奈
見到佢化曬白妝真係o曬-口-
推薦呢套戲ar!!
個故事都幾有趣
真係估唔到咁好睇~!!!
|