呢兩日攸左好多野~
尋日晨咁早同ar媽去沙田UA睇[荒荒失]
冇咩特別話好睇 不過d笑位真係好好笑
其他位就岩d細佬睇多
之後去左一田行街街
要買準備今年過外國d野
本人認為唔需要咁早傢
不過ar媽講得岩~
遲d香港冇曬冬天衫賣 就要去UK買麻D老土款-____-
而且行下街都冇壞既~
行行下見到間叫[Fingercroxx]既品牌
見到都好多男裝 又見到好多綠色~
就買左一件黑綠格仔襯衫+一件黑白色jacket
我ar媽都唔弱 買左件紅色背心外套+一件綠色長袖t
買完後 個salse話 攞住張收據去IT旗下既鋪頭買有5折
就同ar媽決定星期一再去掃過-v-~
(點知今日星期日已經又去左izzue買野)
食完lunch去鑽石山到補數
(christy再次病左無黎...要快點好番ar!)
補數期間比mr tse睇下我份cit sba
比左好多cm我~thx j仔 =]
團契
好玩~不過唔知點解個主持人好似好鍾意我咁
咩都叫我玩- -''
發現了某人脾氣有點古怪 還是保留一點距離好....
星期日
番完教會去都係忍唔住行下
見到5cm 衫幾靚
不過ar媽話買左西裝先wo-3-
(coz我想入果間high school番學一定要著西裝)
就行左過izzue睇
西裝係好多 不過我見到d display都唔係好得
係之後d salse不斷比d靚d既先睇得上眼
可能我對西裝麻麻掛
最後比ar媽話事,邊件著得我靚就買啦
好兒戲地就買左一件西裝褸+西褲
都買左成千蚊- -''
聽日要再行過!!!!!
5折!!我黎啦~~~~
|