isaaclee930
暱稱: 石
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...

« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

最新日誌
副學士畢業
回歸有感
2011-09-19
一個月

日誌分類
全部 (675)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 675
留言總數: 295
今日人氣: 114
累積人氣: 39750

站內搜尋
RSS Feed

2008 年 12 月 28 日  星期日 晴天


2008-12-28 分類: 未分類

呢兩日攸左好多野~

尋日晨咁早同ar媽去沙田UA睇[荒荒失]

冇咩特別話好睇  不過d笑位真係好好笑

其他位就岩d細佬睇多

 

之後去左一田行街街

要買準備今年過外國d野

本人認為唔需要咁早傢

不過ar媽講得岩~

遲d香港冇曬冬天衫賣 就要去UK買麻D老土款-____-

而且行下街都冇壞既~

 

行行下見到間叫[Fingercroxx]既品牌

見到都好多男裝 又見到好多綠色~

就買左一件黑綠格仔襯衫+一件黑白色jacket

我ar媽都唔弱 買左件紅色背心外套+一件綠色長袖t

買完後  個salse話 攞住張收據去IT旗下既鋪頭買有5折

就同ar媽決定星期一再去掃過-v-~

(點知今日星期日已經又去左izzue買野)

 

食完lunch去鑽石山到補數

(christy再次病左無黎...要快點好番ar!)

補數期間比mr tse睇下我份cit sba

比左好多cm我~thx j仔 =]

 

團契

好玩~不過唔知點解個主持人好似好鍾意我咁

咩都叫我玩- -''

發現了某人脾氣有點古怪 還是保留一點距離好....

 

星期日

番完教會去都係忍唔住行下

見到5cm 衫幾靚

不過ar媽話買左西裝先wo-3-

(coz我想入果間high school番學一定要著西裝)

就行左過izzue睇

 

西裝係好多 不過我見到d display都唔係好得

係之後d salse不斷比d靚d既先睇得上眼

可能我對西裝麻麻掛

最後比ar媽話事,邊件著得我靚就買啦

好兒戲地就買左一件西裝褸+西褲

都買左成千蚊- -''

 

聽日要再行過!!!!!

5折!!我黎啦~~~~






訪客留言 (返回 isaaclee930 的日誌)


janis 於 2008-12-28 09:10 PM 發表:
hey! 我也發現某某的脾氣有點古怪,,沒什麼好感的說~
會不會是同一個人呢? 哈!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kathy_yee 於 2008-12-28 06:09 PM 發表:
路過的CM`
要回喔>W
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







tofumonzter@createblog.com