今日番學者溫cit
之前已經諗定點樣溫
基本上番學校溫既原因係果到有齊咁多年CIT pastpaper
但係一番到學校就尊心唔到
圖書館入面d人全部都係自己班
都係溫cit
大家都係到講番之前考兩科既感受
自己都傾麻一份
跟住諗住動手past paper
就見到班f.1入左黎圖書館[參觀]圖書館
仲要係一班我識既綠社f.1- -''
一見到我就即刻沖過黎同我傾計
想走都走唔到...
好似變左照顧細佬仔咁睇住佢地-廿-''
之後知道自己係學校溫唔到書
就係lunch時間走人
去左馬鞍山既聽濤溫
先同adrian,billy,steven會合
再去愉翠買m記入去食
食野果陣比我見到d自己唔應該見既野
之後心情極到低落
溫書都溫唔入腦
之後佢地去左book打桌球
對呢樣野毫無認識既我 無辦法之下去果到坐
坐左一個鐘頭 睇足一個鐘notes
但係冇一個字入到腦
之後佢地打算去新港城繼續溫
ok!去囉.....
那為何要我再次見到 我不想見到的事
心情 再次因而低落
淚 亦再次因而流下
在忍不住的情況下我選擇離開
跑到一個見不到你的地方
我知道的
我並沒有權利阻止你所做的一切
因此我選擇自己離開
p.s. thx billy...麻煩曬..
|