落大雨-____________-''
遲左出門口
因為難得9點3先要到試場
咪訓多陣囉~
但係9點1都到左lu
收音機試台
本來尋日已經搞好左個台
但係唔知點解兩部機都要重新調校過
可能雷暴關係吧
本來諗住用普通果d細部既收音機
但係個用果個校個台好難校得準
所以都係要用後備果個
呢個就有得伸條天線出黎
收得比預期清~
settle down曬d野之後係到聽下d點唱啦
心諗:會唔會有人同我地點唱呢
不過睇d中文老師咁死板都唔會傢啦-v-
跟住就一到笑住過半粒鐘
總結
listening 冇問題啦
綜合做得有點趕
不過一定格就是了
完左即刻跑去黃大仙會合christy&janis做數
係鳳德一間荼餐廳食粥~
又估唔到咁好食~跟住又傾左陣先番教會
跟住就開做做做做做做做做lu
做到4點半搵麻adrian就番團契lu~
好玩~
7點臨走前mr tse同我地講麻幾句maths要留意既野就走lu
我愛但以理團契X]
|