isaaclee930
暱稱: 石
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...

« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

最新日誌
副學士畢業
回歸有感
2011-09-19
一個月

日誌分類
全部 (675)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 675
留言總數: 295
今日人氣: 49
累積人氣: 39070

站內搜尋
RSS Feed

2009 年 4 月 30 日  星期四 晴天


HKCEE CHEMISTRY 分類: 未分類

今朝一起身已覺得好唔舒服

肚痛+頭痛.....超級辛苦

其實尋日離開圖書館已經有d感到頭痛

心諗都唔會咁好彩病傢啦

點知...

 

一起身之後即刻跑入廁所

一坐就半個鐘- -''

所以連會考都差d遲到

曾經的確有一刻諗過Abs左佢

但係冇理由尋日溫完  今日唔考傢..

唔試下識唔識好對唔住自己啫

 

點知...有點後悔...(說笑)

今日呢份卷係我所有咁多份卷  做到最唔想做

真係有一刻想舉手走人

份卷唔係話好難(掛)

但係自己真係唔識做

我可以點- -?

我真係得閒到 可以坐係到研究個天花板

 

總結

唔識 ...已盡自己能力去完成

而家勁驚呢科攞F...

因為section B只係做左一題咁大把

section A都仲要有d唔識空左

...

 mc好番d囉...唔知拉唔拉到呢...

 

完左出馬鞍山打機

本來都唔諗住打機

只不過想hea左今日佢

打算可以唱下k  睇下戲都ok

但最後都係用最低消費 做可以hea足3個鐘既野

 

打到頭痛....- -

隻眼兩個鐘頭已經開始對唔到焦

但係又唔想玩唔曬d錢佢

所以都係留左兩個半鐘係入面

仲有半個鐘係因為飯罐同cajun拉我走先走到

 

之後就plan番學校參加今晚ar妹搞既Charity Night

6點番到學校先搵左mr tse先

本來我地3個只係諗住同佢寒暄幾句就算

點知比mr tse知道左我地番黎想睇表演

就比佢話....

飯罐同cajun就比留低左做a.maths mock 卷

慘....

 

自己就係隔離[打氣]+摺紙

最後大家都係忍唔住入去hall睇下

睇落好似搞得幾成功咁

 

d表演都ok既(有d)

有d真係好無聊+唔知佢做緊d咩

不過已低form黎講...都仲可以接受啦

最離譜係dr. chan- -''

 

開頭大家都睇緊hip hop勁舞

大家都睇到好high  (包括我)

突然music完左  dancer走曬

走出dr chan出黎

竟然係到玩太極?!!?!

o曬!!!

 

睇到9點到忍唔住自己走先

一黎愈睇d表演愈無聊

二黎趕住番屋企食飯

臨走之前都攞左份紀念品先走-v-

(靚靚螢光optical fibre~)

 

P.S.

難道要你形容我一下都很難嗎?

你不說   我是否應該感到快樂?






訪客留言 (返回 isaaclee930 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com