|
|
| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2009 年 5 月 12 日 星期二  |
| HKCEE BIOLOGY |
分類: 未分類 |
終於都考曬lu~
呢份bio卷係我人生以黎
最落力做既一次
結果點果點樣已經不再重要
(講就咁講啦~)
尋日訓覺訓得超唔好
訓到一點幾兩既時候竟然肚痛?!
出出入入個廁所幾次
心諗...唔係最後一科都要玩死我ar
到第二朝原本打算5點半起身既我
最後7點後時起到身
溫到8點先出門口~
因為今次個考場的確幾近
8:15分就岩岩好到考場lu
考完出黎 總結
paper 1比我想像中冇咁難
覺得之前ms sit d mock卷出得太難
不過都要多謝佢兩年bio既教道~
最仲要都係要多謝andy tse
一個英皇既bio老師~
佢貼題真係準到你唔信....
(可能就係因為咁覺得比較易啦)
G6PD,登隔熱都比你貼重
真係好勁!
paper2就難講d
冇咩心情做
(可能知道假期黎緊-v-~)
而且有好多trap.....
自己應該只攞到合格的分數
盡期量比自己一個D自己啦
番到黎屋企煲番Heros Season4~
救命ar!!!洗唔洗一睇番就即刻死兩條友ar
好hurt啫...
睇到想喊.....><
而家打完blog之後就出門口
去馬鞍山郊野公園bbq lu~
同自己講:
Have a nice last day!
|
|
|