|
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 5 月 17 日 星期日  |
| 執屋天 |
分類: 未分類 |
尋日差唔多訓既時候先收到電話
話聽日教會要侍奉
ok~咪早d起身去囉
還掂都冇其他野做
當我今朝9點30出門口既時候
又再收到同樣人既電話問我係
我咪照實同佢講岩岩出門口
點知比佢話番轉頭
話:[我尋日唔係叫你9點半番到黎教會既咩?]
哈~好笑啦 我就唔記得有呢樣野
番到教會10點半到 都係得個坐字 (11點開始)
可能d野已經有人幫我做左
我就呆坐係到半個鐘
聽道既時候都係冇心機聽
但係又唔想係咁多人面前訓wo
就決定搵d野做下
最後係係張程序表上面畫野
唔可以話係公仔既...logo囉
但係都聽到個講師講咩
下次又再試下先~
雖然都係好唔尊重 但好過訓啦
完左教會 番團契
之前成班團友因會考已經冇番好奈
而今次團契都只係得4個人既事(已經包括左導師)
點講呢...都叫做好難為個導師
見佢咁落力想叫番我地番黎
但係d人又唔係好想番(包括我)
有d唔好意思...
算啦~暑假咁多時間 d人應該會番黎
搞掂曬所有野之後
就同ar媽去買餸
(ar媽)目的係想我過到外國有啖好食
番到屋企比ar媽教煮餸....
自己都仲食得落 都唔算太差
但心諗 你而家教我 我到時都唔方記得
而且我亦會懶得煮
即係二個字 [ 哂氣 ]
煮完仲要執屋- -''
目標係將我間房邊成雜物房
然後自己搬去ar媽間房訓
佢會咁樣唔洗夜晚開兩部冷氣訓wo...
唉...是但你啦 只追求有覺好訓
P.S.
今天心情一直也不好
自己也不知道是因為甚麼
我想是吧....
|
|
|