睇完日出番屋企大約6點幾
就即刻搵到張床就訓落去訓覺lu
本來我地好安祥地訓緊覺
但一個突如其來既一句
搞到成間屋既人都雞飛狗走
我聽人講果時係11點半
然後有管理人員 入黎間屋同我地講
:[我12點要番間屋]
-廿-
飯罐即刻大叫:[起身啦!!!!]
我醒左一陣都仲未意識到咩事
第一個念頭係:[廁所]!!!
即刻跑落床霸廁所
但而經太遲啦....比人發人一步搶- -....
跟住就同d人講:[我尋日去完沙灘都仲未沖涼,比5五分鐘時間我沖!]
(我尋日的確無沖涼 不過係沙灘諗走之前仲左身)
我沖完出黎
已經有西瓜等住我食
原因係 本來個瓜係打算做午餐
但而家咁既情況+唔想攞住個瓜走
唯有用西瓜刷牙
終於12時10分
我地執好曬行裝 往東涌進發 (趕得我- -'')
去到東薈城
Leo已經係巴士上面 計好我地今次去camp每人要比既洗費
本來每人係唔洗$300
但原來有d單未計+有人認為terri應該再比少d
最後係$3xx terri就$1xx
開個銀包睇下....咦~打唔夠錢tim
唯有借住leo先啦~thx leo=]
等麻esther&jacky搭完昂平360黎
開同terri切多次蛋糕lu
藍妹芝士蛋糕~
sor leo呢...完全唔記得leo唔食生果
搞到佢成個冇得食...慘
食完就不斷影相~
個人+大合照
有機會post相上黎...
之後就一齊歸家lu
adrian,billy&steven就留係到行街
其他人一齊搭地鐵番屋企
臨走果刻唔捨得呢..
番到屋企都差不三四點既事
唔理3721...即刻入廁所搞掂個西瓜先~
唉~終於都番到黎屋企啦
攰死T.T....
即刻訓覺先~
|