尋日終於訓番個好覺~
訓醒都已經係一兩點既事
係屋企hea到三點既時候
因為無野做,,,太悶
決定早d起行番團契
咁樣唔會諗咁多唔開心既野
今次搭火車轉地鐵既方法去鑽石山
平時有小巴or巴士可以好快&直接到
但而家時間有多 就搭番慢d+平d~
去到岩唔岩好開始
今日係睇番上星期6我地去BBQ既相&影片
同麻一d團友去短宣既心路歷程
有d後悔唔報名去tim><
完左之後同christy傾左陣
發覺自己的確唔應該諗咁多
但係呢d天生既野 冇得變傢啦...
p.s.
未曾試過用著這麼沉重的心情去參與團契
我是否一個原因而影響你不回團契
心知肚明吧...
從你口中是說不是 但心裡?
你知道嗎?
我不想再在人面前為你解釋
欺騙人很辛苦
而且 當問題出現在我的身上時
我感到很有罪惡感
如果因我和你現在的關係
導致你拉遠與神的接觸
我寧願退後的那個是我
我不希望這樣
若果我真的做錯了的話
原諒我好嗎?
|