上星期六番完團契約好左今日唱k~
未試過同團友唱 都幾期待
但係原來最後都係得7個人><
不過一樣唱得到咁kai~
由期係子暉&小龍-v-
我地由下午一點半唱到八點 正!!
大家輪住黎癲- -''
唱完男子組 到女子組...犀利!
但今日唱既時候
都就住自己把聲黎唱
因為聽日要考中文oral.....
希望oral順順利利吧!
中文應該無問題既~
唱完之後 男子組去左食煲仔飯
好食-v- 不過唔知邊個落多左豉油
喊到死-廿-....
p.s.
原來2009年5月的終結
代表著2009年6月的開始
一直都是我自己理解錯誤嗎?
還是有人在這件事上從中作梗....?
|