今日約了飯罐係沙田見工+行街
先加插cajun,gracelee
去好運間burger king見兼職店務員
我同cajun先試一下佢地d餐
都認定左d薯條係好食過m記
但係挺多缺點的說
- 出餐時間奈
- 有特色的burger 但沒有特別的好味
- d餐唔值呢個價
- 雪糕m記好食n倍
食完之後 飯罐先去攞表apply
就發現大家都係冇筆填表- -''
正打算打比sally問下最近間文具係邊
gracelee就加多一句:[咁不如索性叫麻佢落黎in啦!]
最後sally就帶多幾枝筆落黎in
點知大家交表之後都唔洗面試....
咁就唯有番屋企等消息
之後男同女就分開行街lu~
係izzue停低左試衫
話係睇中衫而停低係假既
見到靚女姐就真既- -''
飯罐試左幾輪
最好睇都係結婚look
但係佢又唔太想要呢個loook
就再遲d決定

另外自己就覺得自己著咩都差不多的說
個人認為白色背心好睇d 有d人就話黑色
唔知信邊個好......

比個意見我吧~
番到屋企
見到由英國讀書放假番黎既家姐
靚女左wo... 都冇我想像中咁
兩年冇見~變左好多
|