今日先去左adrian屋企
目的係想借借佢個熨斗一用
我個蒸氣熨斗熨唔直d襯衫的說
由於我仲未決定好點著
就攞多幾件衫去燙住先
adrian工人勁好人~
雖然唔係幫我熨 (我都唔好意思叫佢幫我熨啦)
但係佢幫我以最直既方式摺好佢
真係very gd~ thx x]
搞掂曬d野之後去大圍陪adrian染髮
二簡一既問題: 啡綠 or 黑紅
差唔多半個鐘 終於決定要啡綠

說真的啦...我又不太真的見到有綠色的出現
但個髮型師講話愈洗愈出色
而且佢不斷都話見到d綠
咁我同飯罐就像[國王的新衣]既人民一樣 :[嗯...都好似見到wo]
搞完曬d野 join麻飯罐
3個人去旺角final 執貨
又係係荷李活轉左幾個圈之後
最後都係冇買到野
而我最後都係決定著黑色果套去啦.....
到時同飯罐交換套衫黎著
不過我開頭要借飯罐對黑色cons 飯罐借我對白色鞋著
聽日搭車去旺角先換~
聽日就係一生中既第一個gradin啦!!!好期待!!!
|