三日兩夜的團契camp=]
未試過一班咁多F.7既人去camp (36個團友+4個導師)
其實都好少可會同一d大過自己既人去玩
可能培基裡面我地係最大果級既關係啦
我地裡面雖然冇所謂既[generation gap]
但係存在住一d隱形既隔膜
不過去完3日camp之後 已經打破呢d框框=]
(at least 係自己呢組入面)
thx李文同adoh 的照顧呢~
另外除左janis&christy外 今次終於拉到adrian番黎團契裡面
(佢而家每星期6都要踢波呢- -)
希望今次佢都可以打破框框 融入到我地當中啦~
p.s.[第三者]的出現令我很不安...
|