今朝第一次凍醒係7點幾既事
諗住未夠9點起身番教會就繼續訓
但係下一次起身既時後已經係11點半後既事-廿-
(我11點要番到元朗教會)
諗緊馬鞍山出元朗起碼要一個鐘
仲諗緊出唔出既時候
見到billy訓係我隔離個睡樣
都係算la~
就sd個msg比ar媽 話佢聽跟左billy番佢間教會
然後繼續訓....
直到12點幾1點 我ar媽打比我
原來自己唔記得左約左班親戚係上水食飯
無辦法之下...就要起靜靜起身換衫梳洗走人
byebye billy-v-
出左去上水 比ar媽插左兩野就食豐富''早餐''
一到食 一到同二叔傾換電腦d野~
因為聽日就係最後一日既電腦展><
但係二叔聽日冇時間同我睇...
所以佢話直接幫我物色一部靚靚的~好野!
麻煩曬二叔你啦=]
|