尋日niki問我聽日朝早係咪番教會
先知原來佢約左billy今日去第一城m記溫書做功課
好想去呢 可惜要番教會+事奉
所以食完lunch就由元朗搭車入沙田
為左要儲番錢 (戶口起碼要變番2字頭啦)
就去到歷源 自己行路行過去第一城
好彩都有d風....
我去到 佢地岩岩食完lunch
但係星期日太多人 搵唔到地方溫書
billy家 佢ar爸有唔比
最後唯有又想吹波家~
點知第一城得的士可以上到佢屋企...
每人$11當入場費啦咁...
入屋果陣嚇親吹媽媽呢- -'' 唔好意思...不過個過程好好笑-v-
入左屋之後 吹波岩岩係廁所出黎 見唔到我地
差點落左樓搵我地 又係笑左一陣-v-
跟住入房開工lu
niki就係到做功課 我本來都打算做...
但呢排懶散左好多呢...
(我諗我都係唔適合去人屋企做野)
就係到對住部腦
本來好想同佢地一齊留係到食dinner
但係ar媽煮左我飯lu 唯有自己番屋企-,-
P.S.
原來MR. & MRS. Smith咁搞笑XD
|