尋日3點先訓 今日遲左少少出門口
本來唔應該會遲到
但死人的士撞車 撞到我塞車
(係撞就撞飛去第二到啦!!!阻住曬!!)
遲左4個字-,- 好彩個miss好人啫
亦都因為唔夠訓
搞到頭果兩堂心理學訓著左
好彩都係叫做introduction course
但係訓著左聽唔到寫論文果part....
上完後同飯罐食lunch
今日亦都係帶飯盒去叮~
之後同佢行左陣街 就送佢搭巴士番屋企lu
但我因為4點鐘有堂上 唯有番學校hea
咁3個鐘究竟可以做d咩呢
用左半個鐘玩電腦 然後午睡~~
係coffee shop訓係一個唔錯既選擇=]
4點上堂無聊中文堂 [漢字]-_____-''
好彩我訓左晏覺啫 如果唔係我又昏睡...
不過今堂有片睇~ 有片睇既堂 時間過得特別快-v-
放學校打電話搵billy&niki
原來佢地諗住黎九龍灣溫書
但仲係沙田 咁我就番電腦室繼續玩restaurant city~
出到去冇功課做 繼續追twilight~
3個人一齊總有笑料發生
唔知點解我都會搞咁爛既gag...
|