isaaclee930
暱稱: 石
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...

« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

最新日誌
副學士畢業
回歸有感
2011-09-19
一個月

日誌分類
全部 (675)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 675
留言總數: 295
今日人氣: 175
累積人氣: 39016

站內搜尋
RSS Feed

2009 年 9 月 23 日  星期三 晴天


第一次玩Rugby 分類: 未分類

今日上完中文堂&english grammer之後

啊然,啊通,alison租場打波

冇打開波既我只係坐係到睇佢地打

 

無聊既時候  影左d相

係到自學點樣影到佢地射波果刻

因為只係用手機影..所以要開頭影果陣真係有點難道

要校到d功能最差先可以影得夠快..

 

最靚都只係得呢兩張...

下次打部相機去影先~

 

上麻一堂maths堂之後

同成班人集合   就去太子某個大草場打rugby=]

個草場真係超大...  我地差唔多成百人玩  都仲夠位淨

 

幸運地入左第九組   看落不錯的人

Chris,中風 ,Wendy, Andy,陳淑敏,Asco,啊禮

(我始終都係最細果個lo.....得我一個讀pre-asso)

大家雖然都係未玩過rugby  

但剛剛熟絡後  大家傾策略都講得頭頭是道

雖然唔係個個game都贏  但係我覺得已經贏左個communication啦~

 

可能太奈冇做運動既關係

一跑得超劇烈  就跑到頭好痛...

感覺就好似係d血係d血管裡面狂沖 

完全feel到d脈搏   (仲係係個頭...- -'')

 

成個夜晚係咁跑跑跑跑...超攰-___-''

不過又幾好玩~ 

下堂要努力呢....

 

不過下星期三咁special既日子...

又唔係好想將成晚完全放係rugby

 

不過睇下點先算啦  可能冇人約呢

 






訪客留言 (返回 isaaclee930 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







tofumonzter@createblog.com