今日10:40番學校
以為遲左10分鐘到啦
點知...原來係早到一個鐘-廿-''
去左computer room玩facebk
竟然見番之前係eng既[同事]
但係冇同佢say hi 始終都係唔會記得我傢啦...
11點半去上堂
本來好蠻精神的 但唔知點解佢可以講得咁眼訓
唔想英文唔合格...
次後同飯罐去食日本lunch
烏冬雖然食左一條 但都覺得好好食
下次食烏冬先~
then飯罐見仲有時間淨
去左starbuck坐左陣
坐到4點鐘要上堂先走
而我就第一次係學校直接番屋企
不過係煲劇...
Heros Season4出左啦><!!
媽媽咪啊好好睇&好好聽ar><!!
咁就過左一日....
|