今日食lunch留低左本簿係餐廳
本來可以有足夠時間 輕輕鬆鬆咁行番去攞
但係番到學校 想繼續留係到玩多陣電腦先走
搞到變成要跑番去蠻遠既味千
而究竟有咩咁吸引我捕係部電腦面前呢
係我稱佢為既[facebook世界大戰]
唔係一隻game 係一場罵戰
我同飯罐都係到追 發生咩事
都感到幾無奈...
to karina:撐你=]
上完最後一堂
約左billy&niki去billy家
正諗緊點樣去最好既時候
有架去烏溪沙既巴士埋站 就選擇去到馬鐵站行過去billy家
(好彩太陽落左山- -'')
去到佢屋企 幫幫佢做篇訪問功課
最後要搵人同佢影番張相
咁我就做揸機果個 niki做model-v-
但要影要一張普通既合照都搞左成五分鐘有多
(其中少量既原因都係因為我真係忍唔住笑~)
我諗BILLY應該係全班唯一一個訪問女仔-v-
夜晚 本來係諗住留係到食飯
但係佢全家都係曬到
我同niki廢事阻住佢地家庭樂
決定一齊出去愉翠食m記
(但最後因為佢之前係billy屋企食得太多零食 食唔落正餐的說...)
去到愉翠m記 用左niki張6拆卡買野食~
撞正佢d同事 最後免費加多包薯條+汽水+朱叻批 正~
最後11點後先行番去第一城搭73A走人
THX B&N陪我等車=]
p.s.
我在這個車站已等過不少次巴士
從前每次在等的時候 也希望能和你碰面
終於 今天一起相遇上
但 這並不是我所想象中的情景
至少 不是這樣的無情
|