今日上緊堂先發覺
原來ricky都係同我一班.....搞笑
之後仲一齊去左宜家傢私食飯~
佢都順識麻同佢一齊上population & culture既queenie
番到去學校 醒起b-so既第二個活動 年宵~
就同飯罐去左佢地個counter了解下有關情況
入股要成$1200-廿-.....
同兩年我地係教院貴左一倍有多
不過b-so係太子花墟裡面搞又真係唔同d既
仲要擺檔由年廿五擺到年初一
好過我地之前擺得3日都無-,-
希望下年既虎年可以賺到錢-v-
咁岩另外仲有一個世界管理挑戰賽
真係一個世界賽黎
飯罐玩有興趣玩下 學下野
就諗住搵多個組員就參下賽
我呢個咩都唔識既 雖然唔知可以做d咩
學下野就真既~
不過又要$500參賽費.....
咦~可能分分鐘會同恆商對賽tim-v-
|