尋日打完波番屋企果陣
phoebe打黎問我去唔去唱k
咁我都好奈無見過佢 見時間又ok 就答應左去
不過多左個我唔識既朋友
但仍然無礙我地兩個唱情歌的mood XD
發現以後唱歌都係用低音算
除非首歌自己好有把握
勉強唱高音冇幸福
THEN 麻煩左佢地兩個一齊陪我係旺角行禮物比Mr jimmy tse
行左成個鐘都冇心水禮物
算啦~一月你結婚一齊補番-v-
其實本來心情滿好的
但跟住番團契果陣聽到首歌 搞到自己好悲
所以麻煩了飯罐,cajun,mr tse要你們擔心
ar祥講得岩 當自己唔開心既時候
聽d悲歌會令自己更悲
但還許 我喜歡了令自己悲鳴
而續漸忘了要令自己快樂些
幸好還有一大班團友們提醒了我
團契過後好多了 感謝你們=]
p.s.
過去的事情不會改變或消失
而在你面前的永遠只有未來
始終今年是你的生日
不想因自己的不開心而令你的日子變得不快
還是下次有機會再告訴你發生甚麼事吧
感謝你知道我是不快樂的
Happy Birthday to Jimmy Tse
|