今日岩岩番到學校先醒起
唔記得左提啊通帶Grammer要present既card番學
點知真係唔記得左...
搞到佢地要即刻比錢去lab印過 (仲要質數差左...)
搞完一大輪
抽唔中我地present咁好彩....
個天都想我地準備好d?
其實組係到present既時候都交足曬反應
(舉手搭問題ar,玩遊戲active d)
希望到時我地present 大家都咁有反應比番我地啦-v-
lunch去左太子爺間大眾食
點知勁多人係到排隊買飯... 我就叫啊通入去幫下手
我同alison就企埋一邊 廢事阻佢地做野
(因為間鋪頭唔係好大&唔知自己可以做d咩的說)
等少d人既時候先入去[叫餸食飯]
多謝老闆娘送枝豆漿比我地飲呢
不過冇做過野既我擺番入雪櫃 同啊通share算
食完一陣都有份做下野 入下袋咁~
打搞曬~ 下次有機會再番黎幫手xd
食完飯再上去傾下個presentation
愈傾愈high XD
我諗d人會笑到...~
希望順利吧!
放學即刻飛番大埔
不過唔係番屋企 去左教育學院既圖書館攞料做功課
(冇辦法...公共圖書館d料好唔掂)
諗番起上次黎教院...應該係就係兩年前既年宵lu
望番果條走廊... 好懷念呢
那時的我還活得很快樂.........
但原來那時我已認識了你呢
搵完料之後 唔打算做份project
橫掂下星期二先交 遲d先做
而且聽日就要考maths test><
狂做數....
以呢種速度 聽日應該就可以搵曬要考既野!!
要加油!!
|