今日一上完最後一堂既英文
就準備繼續狂做數
有飯罐係到 順便可以拜託下佢幫我
好奈無試過做數做到咁癲...
感覺上 考ce果陣都冇咁緊張
6點鐘去課室test
竟然比我想像中容易...
不過都要感激飯罐果次係佢屋企教我做maths
因為d題目既題種同上次份assignment差不多
仲少左d複雜既step...
而且又咁好彩一岩岩做完成份卷 就pens down~
好奈都未試過maths既test可以做曬&完成所有題目~
希望出黎既成績都唔差啦!
test完即刻同啊姍飛番去3rd年宵股東大會
開左成個鐘頭會 都係淨係決定到1個item d野...
唯有下星期再努力啦=]
開完會 都係成班sub com.去食飯
今次多了啊姍,姚狗,Daivid,子欣 感覺好多了x]
不過唔知下次仲有冇機會有咁多人陪呢...
|