今天快要回到學校上英文堂的時候
一個做role play既groupmate打電話同我講
原日今日就要上堂present個role play
GOSH!!唔係ar- -...
一黎 我地根本未寫好個script
二黎 我地我咪rehersal過
三黎 今日我只係著平時出街look 仲要係著短褲...
(我地present要著suit)
咁樣就present唔知會被扣幾多分呢-廿-
但實際上又唔係真係咁擔心
因為本身都覺得呢個role play都死緊
(原因係成組的英水平都較差..)
橫掂都係 早死早著
點知 最後又唔洗...
大慨是因為ar sir見到我地成組都冇著suit
決定比我地聽日先present (其實仲有一組都係咁)
佢咁好人 我地一落堂就即刻搞麻d手尾
寫番夠可以present 5分鐘
role play一次無咩大問題就散會
要背好多野- -"
聽日進力而為啦..
之後冇堂既我就番屋企打工
ar媽出人工我執屋
因為本身一個星期黎一次既鐘點唔做了
話因為搵到工wo...
(希望真實原因並唔係間屋太難執- -")
最後ar媽問我做唔做佢果份
覺得請自己人好過要再搵人做咁麻煩
咁我見可以一星期賺多d零用都唔錯
上星期已經做左次
但係同之前個鐘點份人工相比就打左成個折-廿-
ar媽話人地培訓完出黎做野 你咩都冇
即係要我慢慢上位啦...
算 好過冇~
|