今日就係第一科係HKU考既試
今朝校早左鐘起身溫多陣d grammar先出門口
剛剛好1點半就到去到九龍灣lu (約了飯罐+ Alison)
已經特登早d去到德福樓下等車去九展考試
但都已經好多人大排長龍
排左一陣 見一架都未黎
就搵多兩個人搭的士 (其實自己唔多想)
去到九展六樓...爆多人
大慨因為係英文人人都要考(high dep, asso, pre-asso)
所以考試個hall勁大-廿-
實在係未試過係咁華麗既大hall考試
(差不多有四個培基禮堂咁大 樓低又高)
不過學費咁貴 差不多啦
成份卷最搞笑既地方係篇作文到
題目係[the experience that make you laugh]...
唔開心,最恐怖呢d題目都見過
但令你笑... 點寫350字?
而且唔開心既事 永遠都深刻過你笑所發生既事
單單一件普通既gag都可以令你笑
但點用英文寫d gag落去- -? 可以寫到幾多字?
所以自己憑空作左個生日故仔出黎
靈感來至慶G生日所發生既事
作得ok啦 變左忬情文
完左個exam 發生左件好kai既事XD
考完試諗住番學校攞番d功課
果陣時我同飯罐落緊電梯
但啊通&alison係隔離平地話我知佢幫我攞左
我罵左一句[搞錯!]之後 情急之下即刻身隻手出去攞份功課
但係個電梯不斷落 我同功課既距離愈黎愈遠
最後我成個身差不多爬上去咁際 (其實咁多人有點兒樣衰)
好彩咁岩donna係後面夠手長幫我攞
但donna又係到罵啊通點解唔幫佢攞麻
又話睇下我份功課幾多分 高分就毀滅我份功課...- -
最後答案係9.6分 (最高10分)
不過最後當然冇毀滅啦
出到門口 諗住行番去德福
一出門口咁岩見得番之前係leadership program識既fd
不過睇佢地既shocking樣子都係唔記得我地傢啦
then 行左去學者附近食下午餐
太多野想食 揀唔落手-v-
最後都係食勁熱氣既薯條 不過好食過m記啦
食完行左陣hmv
陪飯罐係到諗買唔買westlife隻新album[Where We Are]
我就極力推介佢買 (因為自己覺得所有歌都好好聽)
最後佢就碌左隻碟lu 另外加送poster><
各至歸家後 我又要溫聽日考既grammar lu
|