今日九點半就起左身溫書(愈黎愈難起- -..)
因為尋日溫得少少就訓左lu
叫做睇曬d notes就有成個鐘準出門口
但係因為一條褲搞到遲左出門口
然後就睇住走左班隔20分鐘先有一班既巴士...
又遲到 又要Alison,飯罐,Manz等我 sor
然後又捱住凍咁行過去九展
入番尋日個場考試
今日考試策略 - 識就識 唔識就算
所以用左一個鐘多d做成份卷
check下有冇做漏題目 就舉手走人
(我都係見到飯罐,alison,啊通走先走)
橫掂自己都唔識 磨極都磨唔到野出黎
一個字 走
(睇見咁多人走 我諗好多人都唔識)
之後就走去食tea lu
同飯罐,alison傾得勁開心
下年暑假要番工!!
p.s.1
近排一直聽著Westlife的新專輯《Where We Are》
看著千千的歌詞 感到很共鳴
每首歌都像敘述著自己曾經所經歷的事
所以由下星開始
每星期四都會用到《Where We Are》裡的歌
希望大家不要介意吧
p.s.2
只剩餘七星期
時間還真的不等人
機會還未等到...
要繼續等嗎?
下星期便是聖誕 會變成怎樣呢
覺得自己跟你真的脫節了
你離開了幾天 但我一點也不知道
...
很討厭自己的軟弱...
我現在究竟在做甚麼?
|