繼續留係terri屋企玩wii
佢地係到玩屠龍 咁多個人得我未玩過
自己就訓左係sofa睇住佢地玩
好似好好玩咁..
玩到兩點幾轉碟玩彈珠人
好奈冇玩呢 以前見到人地有得玩 自己都好幸想過去玩
估唔到而家自己都可以有個手制玩~
好玩到癲-v-
玩到6點 得番leo,ming,我同terri係佢屋企
之後就決定諗住去食m記早餐
但係terri拖左好奈都冇換衫 ming&leo連早餐都唔食
番屋企都張床報告lu...
之後得番我留係到
我唔走既原因係因為幾個鐘後就要番元朗教會祟拜
所以諗住留係到 之後直接番教會算
廢事番得屋企黎連覺都訓唔到就要出門口
係terri張sofa訓左兩個幾鐘之後就出元朗lu
完左崇拜有聚餐 & 派禮物
唔知點解我地團契冇啦啦變左禮物小組
負責叫人出黎攞禮物&show d禮物出黎
nice
完左 團友們係到諗緊難得大家都得閒 搵下有咩做
四個人... 戲就一定賣曬飛 咁少人又唔係好想唱
最後都係去某團友屋企打牌
食左好少糊 但亦都好少出[充]
但問題係對家不斷自摸.. 咩事
最後自己總共輸左$4 [一蚊一番]
7點就番屋企lu
番屋企既時候係到諗
點解今年既christmas好似咁得閒...冇咩野做咁
跟住番到屋企既時候 係到睇番上年今日我做過d咩
wooo...原來就係飯罐.張民浩,billy黎我屋企訓既日子
唉..
如果一年復一年咪好lo
點解大家分化左咁多....
唔明點解要講一個又一個大話
下年聖誕 又會變成點?
|