今朝個電話都未叫我起身
我已經比billy 電腦d歌嘈醒左幾次(佢通宵開住部腦...)
而且成日都覺得佢張床有d野係到咬我咁- -
(上次去佢屋企訓都係咁)
所以唔係訓得幾好
但我今日又要番工....
當我仲懶緊床既時候
billy打完機上左張床作勢要訓 (我相信佢通宵左成晚)
我就樣位比番張床主人
然後就調位 我用電腦 佢訓覺
差唔多時間 沖左個涼就出番銅鑼灣開工
今日多左啊駿&啊柑一齊番
不過都係唔會被編排一齊做野傢啦
今日起首既位置係夾生果
人地order d乳酪要咩生果味 我就負責夾落個杯仔到
比隔離打乳酪既舊人 整杯乳酪雪糕出黎
由於成件事太個悶 所以半個鐘唔夠
我已經問隔壁個舊人 可唔可以教我打乳酪
然後就開始我既整乳酪生涯
我練左成個鐘 先開始掌握到點樣可以令d雪糕入個杯到 唔係自己隻手到-.-
然後就練點樣可以整到好靚
但練完靚 都仲要練點樣令雪糕唔會趺...
因為有次試過整到好靚 但係一比人 個雪糕成個傾斜左-廿-
最後要用個匙整番好先比得人
好彩今日落雨 唔係好多人食雪糕
如果唔係生產乳酪既速度慢好多..
做左半日到 因為天氣差 (落雨+涷)
入場睇工展會既人賣少見少 更唔好話買雪糕食
所以老闆開始放人走 (放有薪假)
當然只限舊人 我地呢d 人工仲貴過d舊人既
繼續留係到努力整雪糕
曾有半個鐘 有一面既counter全部由我自己一個睇
即係由夾生果去到整杯乳酪出黎都要一手包辦
好有成功感-v-
去到八點幾九點
經理見老闆放工 又見冇咩生意
就決定早d拉閘收鋪
但要每部乳酪機機都要洗
所以當每個人都洗機既事後 我地呢班新人都要繼續睇住個counter (洗剩我地部機)
跟住alison,啊駿,啊柑果d就一齊過麻黎一齊睇
如果仲有人黎買乳酪 佢地就排住隊試整乳酪
由我呢個已做得完美既人監工
但我地愈做愈high~
(因為已經冇咩人係counter)
整個乳酪都high過人 又同d客傾下計
講個byebye都特別大聲d-v-
10點後 就真係連我地部機都洗lu
等個舊人拆部機d零件出黎 我同alison負責洗野
一邊洗既時候心諗: 我自己屋企d碗都未洗 要我係到洗-3-
洗完機 簽番個名 走人~
5條友諗住出mk食宵夜
原來啊駿仲約左oscar出黎一齊食
去到嘉樂坊果邊本來諗住打冷
但最後都變成掃街
仲係CD鋪前面 一邊睇占瑞文 一邊食
笑爆-v-
食完 alison仲提議話去機鋪打機
但因為就黎12點 最後都係番屋企lu
我就行番旺角火車站 諗住搭火車番
咁岩醒起啊媽話聽日想睇[Avatar]
就係旺角間嘉禾買完飛先番屋企
好彩未close啫...
|