尋日啊ming & cajun已經約左我今日去ming屋企打牌
咁我就同佢地講 如果我唔洗番工就大約兩三點黎啦
今日又真係唔洗番wo
但係三點幾先起身 加上要幫啊媽番教院還書
最後去到啊ming屋企已經係6點後既事- -" sor!
(其實本身佢地係約左9點...)
我去到ming屋企佢地都仲打緊牌
有ming,cajun,leo,高bun,啊女,張民浩
高bun見我黎到 就樣位比我
自己一落先知原來 1蚊 1番 (唔怪得高bun樣坐得咁快啦- -)
打左一個鐘到 輸成$34-廿-
自己出充 + 人地頻頻自摸 咩料...
唯有等陣請比張民浩食飯- -...
夜晚去左第一城間春田食
除左以上一班人 仲多isaac tang,tim,kelly
數數下... 全部都係faith班-廿-
咁多人 大家入左間房一齊食
雖然好似唔係好夠位 但好warm的說
而且又對住部電視 一邊食 一邊傾劇情=]
食完飯 大家一齊上ming屋企繼續
但高bun話想食甜品- -'' 大家就一齊去m記買雪糕食
仲頂大家一齊叫高bun請食雪糕 佢最後都請左 開心=)
(見到m記整雪糕 就掛住份工><)
上到ming屋企繼續開賭局
打左陣 蚊d都上麻黎 就幫ming繼續打
今次我都唔弱 食左鋪混一色自摸 位位5番~
但最後唔知點解 都係輸錢...傷心
不過最後大家都冇收錢 咁就算啦
唔知係咪番左工 有錢收呢..
洗錢洗得豪左-v-
不過都係出左糧先算啦~
出左糧買咩好呢?
p.s.
今天發生了一件原本值得快樂的事
但卻因自己想得太多 不快樂了...
你找人指名約我 在除夕夜出席倒數活動
我明明是十分歡喜的
但我愈想 便愈覺不妥
可能即使和你相隔3個多月 自己仍然沒有忘記你的脾性
最後自己也証實了
想約我的人 不是你吧
心領了
我很希望事實並不是我所想的
可以對我這樣說嗎?
對不起
祝 一路順風
|