今日啊jan生日=]
準時地10點去到淘大greenbox
先同norlita&一班fd係k房一邊唱k一邊整份禮物
整左一個鐘 就叫帶緊jan遊花園既alison黎k房
超大份禮物x]

你地覺唔覺地啊jan有d似啊天呢-v-

我&alison唱得勁high

唱完k去左碌齡
好奈冇碌lu... 唔知上次係咪就係pe堂碌既時候
睇番d相d 見到原來自己d姿勢咁靚XD

不過大多都係有姿勢 冇實際~
有好多球都係中左九枝 剩一枝係到...
不過都有一次全中=]

then去左影貼紙相

好閃-v-
雖然識左啊jan3個月都唔夠
但好開心你地邀請我一個男仔黎- -"
sem2 SPACE見啦!
|