今日雖然空左出黎冇野做
但已經plan好曬有咩野要留係屋企做
我一開電腦 已經有同學同我講佢個timetable好樣衰
下...又話7:00p.m.先出學校時間表
而家中午就出= =
一睇....咁靚既-廿-
因為第一個sem個timetable超樣衰 所以今次o了
基本上加一點點既調整 就可以令到自己每星期三都可以day off~
但因為d堂想同飯罐一齊上 所以要加工加工

以上係前(左)與後(右)既分別
如果真係可以成功整到右邊咁靚就正~!
之後覺得自己係屋企食lunch無聊
就開左我期待已久既詹瑞文 [o靚模襲地球]黎睇
之前係d碟鋪已經深深迷上左
而家睇更係笑到傻左
真係如果有機會 大家都要睇下呢套野
對住部電腦傻笑3粒鐘之後
就係到準備今個星期6要領詩果d野
寫一篇講稿真係唔容易...
以前仲話諗住做電台DJ-.-
then 就準備聽日入camp d野lu
聽日會參加學校B-so既over-night camp
主題係 Magic College
好期待第一個大專生涯既over-night camp-v-
我諗聽晚都係唔洗訓...
所以而家要訓啦!後日見啦~
但係自己而家仲未執好野...
|