今日第一次要係但以理團裡面領詩
但係直到番團契前一刻都仲未寫完自己要講既野...
仲要遲到- - sor
入到去好緊張 今日仲要咁多人...
完全望住將紙勁讀
讀完 唱完 算
已經唔再介意自己講既野有冇meaning
之後就進行一串挺悶的查經..
唔鍾意
完左團契 同cajun&sally走
thx cajun
我應該係時候做d野
另外希望你一家平安 keep住為你代禱
送左cajun搭車番屋企
就同sally進行一星期一次既gathering-v-
行左鑽荷一陣 都係決定去m記食
今次的確冇上次傾得咁high
可能上次一次過講曬d野 今星期冇野講
不過仍然希望能夠繼續keep in touch啦
搭火車時 做左d男人唔應該做既事
sor 我錯><
下次唔敢..
|