尋晚証實破冰失敗後 嚴重失眠
今朝先訓得著...但好快又醒
夜晚抱著唔開心既心情打rugby
一邊諗 一邊打
shxt! 串魚蛋!
之後一齊去沙嗲王食飯
thx ivan,jacq,don,crystal,calvin
笑了=]
都係好彩今日決定出街打波
飯後 仍是feel so blue
p.s.
有很多個不明白
很多微小的動作 令我覺得你還是對我沒甚麼
或只是 這都是給自己的藉口?
真的是最後一次機會了
若果 再次失敗
這場友誼 宣判死亡