雖然今日1點先上堂英文
但係因為帶con帶左成幾個字
所以又遲到
(我原本計好時間的說..)
果然 英文堂真係好上過之前
第一次係SPACE做listening!!
冇朋友-.-
雖然有識既人 但係都係靜靜地坐最前聽書算
之後既bio堂 識既人得一個 其他真係好似未見過咁
不過因為有discussion 識左兩個人
4點上完堂超爆悶堂後
因為7點先打rugby既關係 留係學校用電腦
5點自己去左食tea
一番到去學校咁岩見到jacq,crystal,ivan,mandie,狼狗佢地準備出去
佢地就叫我一齊去lu
不過估唔到既係 佢地係先出左太子食野
早知就唔洗自己一個食tea啦
佢地請我飲左杯免費大奶茶(買五送一) 掃下街咁 就行去球場lu
正當我仲諗緊飲咁大杯奶茶 等陣打波會唔會嘔奶既時候
成班人就換完衫 開波打touch...
好彩最後咩事都冇發生=]
星期日準備受死..
要打成日比賽 之後夜晚要番工-廿-
好驚番工打爛野......
p.s.
近期都在沒朋友下的情況下生活
(我所說的朋友是悉熟的 並不包括只認識的)
很孤單
但嘗試習慣
可是這樣的情況卻引起了嚴重的問題
我開始害怕與人相處了
即使一大班人在談天說地
自己卻只在角落裡聆賞著 完全不想開口說話
因為我很在乎別人怎樣想自己
害怕自己把話說錯 令人討厭
害怕自己與他人的頻道不同 令人討厭
害怕因自己說太多 令人討厭
害怕人們本來就討厭自己 令人更討厭
[不說便不會錯]這個道理 便不斷在腦海中俳徊
說真的 我不想再有朋友們離開自己
只要自己不說任何話 不做人們討厭的動作
你們便不會離開
不是嗎?
只要自己自我封閉 不再與人接觸 不做錯事
我便不會失去任何一個
不是嗎?
只要自己從你們眼裡消失 人們只記得自己曾經存在
你們便不會要跟我說要絕交
不是嗎?
我真的寧願死 也不想再失去你們任何一個
對不起
哭了
|