isaaclee930
暱稱: 石
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
副學士畢業
回歸有感
2011-09-19
一個月

日誌分類
全部 (675)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 675
留言總數: 295
今日人氣: 3
累積人氣: 39024

站內搜尋
RSS Feed

2010 年 1 月 22 日  星期五 晴天


害怕失去 分類: 未分類

雖然今日1點先上堂英文

但係因為帶con帶左成幾個字

所以又遲到

(我原本計好時間的說..)

 

果然  英文堂真係好上過之前

第一次係SPACE做listening!!

 

冇朋友-.-

雖然有識既人  但係都係靜靜地坐最前聽書算

 

之後既bio堂  識既人得一個  其他真係好似未見過咁

不過因為有discussion  識左兩個人

 

4點上完堂超爆悶堂後 

因為7點先打rugby既關係  留係學校用電腦

5點自己去左食tea

一番到去學校咁岩見到jacq,crystal,ivan,mandie,狼狗佢地準備出去

佢地就叫我一齊去lu

 

不過估唔到既係  佢地係先出左太子食野

早知就唔洗自己一個食tea啦

佢地請我飲左杯免費大奶茶(買五送一)  掃下街咁  就行去球場lu

 

正當我仲諗緊飲咁大杯奶茶   等陣打波會唔會嘔奶既時候

成班人就換完衫  開波打touch...

好彩最後咩事都冇發生=]

 

星期日準備受死..

要打成日比賽  之後夜晚要番工-廿-

好驚番工打爛野......

 

 

p.s.

近期都在沒朋友下的情況下生活

(我所說的朋友是悉熟的   並不包括只認識的)

很孤單 

但嘗試習慣

 

可是這樣的情況卻引起了嚴重的問題

我開始害怕與人相處了

 

即使一大班人在談天說地

自己卻只在角落裡聆賞著  完全不想開口說話

因為我很在乎別人怎樣想自己

 

害怕自己把話說錯  令人討厭

害怕自己與他人的頻道不同 令人討厭

害怕因自己說太多 令人討厭

害怕人們本來就討厭自己 令人更討厭

 

[不說便不會錯]這個道理  便不斷在腦海中俳徊

 

說真的  我不想再有朋友們離開自己

只要自己不說任何話  不做人們討厭的動作

你們便不會離開

不是嗎?

 

只要自己自我封閉  不再與人接觸  不做錯事

我便不會失去任何一個

不是嗎?

 

只要自己從你們眼裡消失  人們只記得自己曾經存在

你們便不會要跟我說要絕交

不是嗎?

 

 

我真的寧願死  也不想再失去你們任何一個

對不起

 

哭了






訪客留言 (返回 isaaclee930 的日誌)


SZE 於 2010-01-23 12:10 PM 發表:
如果你連接觸都唔接觸
咁d人就全部都唔記得你存在過啦.....
最好既例子係 小學fd過既人 e 家都唔記得叫咩名lu
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com