今日原本約了janis & christy12點係鑽荷整禮物
但係尋日既煩惱又導致我失眠
12點鐘都未訓醒... sor
真的不好意思><
次次你地約親我都遲...
之後番團契 早到了=)
一入到去就比cajun拉了一齊做勞作-v-
then 就番一個好meaningful既團拜~
完左團契 又係一星期一次與sally吃飯
吃飯前先去了MK某地方買自己聽日番工需要既野
&信和買佢要買既野
就慢慢周圍行有咩好食
最後去了一間叫[大家食]既東東
大碗又好食 又唔係貴 讚~
食完野 一邊傾計一邊行去買奶茶&紅茶
行左去田園書局 睇左陣書
之後又邊行邊傾去MK火車站食曲奇做甜點
10點半 就搭車番屋企lu
p.s.
在書局裡看到一篇散文
詳細內容不記得了
大約是說
有個小女孩因害怕打針而不敢看醫生
醫生聽見了 只是笑了一笑
作者說 醫生笑了是因為覺得小女孩害怕打針 只是一個不成熟的行為
說不定小女孩十年後 聽說回這個故事也會笑
大人看成不成熟的行為 卻是我們少年人所看重的事
但我們便是因著這些傻事而變得成熟
或許未來有一天 當自己回眸想著現在的煩惱
也會回心微笑 為何自己會作這樣傻的事
而不是現在 每次想著同樣的事情都想哭
那時 可能會是我與你在酒吧裡數算著現在的事
一起懷念過去的幼稚
憧憬 永遠是美好的
|