開始1點番學既日子
雖然仍然訓唔夠 但滿足=]
上了ethic堂 with 啊通,alison,tina,hayley,啊奇 @theatre
成班熟人一齊坐 就算啊sir幾悶都上得開心-v-
開頭我,啊奇,alison係到用花門樓用剩既落單紙玩落單 超kai
熱奶茶走奶加檸檬加冰丫唔該!
之後既時間都係笑住上 但都學到野傢
就係[啊媽係女人] 呢個道理
上完堂 陪佢地出去食煙 就準備出發去馬鞍山bbq - farewell mingming=]
成班人先上石門 我同billy等麻karina
期間去左pie & tart 食左兩個pie打定個抵
有邊次bbq可以食得飽 但又食得曬所有野...- -
去到佢地開始燒左一陣 我都只係望住佢地食
可能d pie食得飽的關係~
去到一半 先開始燒
不過仍然食不知味...
10點10分 一有人走 成班人都話走
番左新港城果邊食糖水 幾好食=)
亦都好玩-v- 慶g食完的椰殼
食得又玩得~
遲d等人post相 補番比你地睇啦
之後 因為要送jack一齊番大埔
行動再次受到阻礙...
p.s.
thx niki.. 好奈冇同你傾計啦><
還是你可以明白我的感受
唔知下次可以同你傾計又係幾時...
p.s.2
是嗎... 看來將會又多一條罪名了
為何總是這麼多的阻礙...
|