番1點bio堂
好悶...照ppt讀的miss
不過miss講英文好好聽 =]
之後同啊通,daniel上culture
都係悶到爆..
放break 搵麻隔離上完堂既alison,啊奇,hayley去左公園
我食我既lunch 佢地有佢地煲
玩完一輪 先上番去上堂
雖然miss都有問番我地做咩咁遲先上番黎
但最後竟然比啊通講到笑左... 咩料- -
上完culture 又同佢地去左公園煲
然後就陪啊奇&alison搭地鐵
自己要番去鑽石山教會攞番d野 就即刻趕去機場送ming機
又搭了機場快線... 一個站$57- -
不過如果唔係搭左佢 真係驚要係巴士上面同佢講byebye
一去到機場 去左間野買張卡寫比ming
但寫都未寫完 已收到電話ming已經入左閘-廿-
竟然唔等我><
我無辦法下 即刻打比ming講幾句
傾左兩句 ming竟然係番入面行番出黎同我講byebye
o了... 但好開心=)
隔住d欄比左個hug佢 講多幾句就真係要入閘了..
一年後見...
跟住搵番飯罐佢地食野
咩事...又係咁
同佢cajun,niki,慶g,飯罐,em佢地傾多兩佢 離開機場
又走了一個
I HATE LEAVING
|