尋日夜晚約左飯罐今日自己臨番學前食飯
因為帶con...遲左半個鐘 sor
下次都係一起身就帶左先- -..
食完飯上英文堂
發現 自己一個坐最前都係一個唔錯既讀書環境
唔需要去特登去識一d新朋友
唔會上堂同人傾計
自己一個專專心心聽miss講書
所以覺得呢堂時間過得特別快=]
之後bio堂
都仲係照ppt讀既教學方式上堂
而且都大部都係講番中四中五d野...好難專心
有講d新野果陣 發現drop notes比從前慢左
不斷抄番隔離果個...
放學去mk搵christy整mr tse份禮物
好驚整唔切.. 點算
7點去打rugby
好野~終於有波衫攞!
人生裡面第一件屬於自己既波衫
happy =)
今日起開始練touch~
咁多人著住同一款既波衫難認左好多- -"
而已touch多左好多規矩 開始有點兒吃力
不過都係咁好玩=]
一打完波 即刻走人
一邊搭火車一邊整wedding book
番到屋企整整整整整整整整
整到夜一夜...
我塊面冇啦- -..............
整本野既情緒都因此而變動
聽日mr tse大過仔啦!
倒數8天
|