雖然尋日夜訓 但今日特登早d起身
目的有兩樣:
1. 繼續整未整完既wedding's bk
2. 執好自己個樣
話曬去婚禮&飲 wo
要影咁多相.. 唔執好d會唔死人的(自己愈黎愈貪靚-v-)
(最後執完都係咁柒...)
而且仲要帶con 唔早d預備又會遲到- -
1點去到觀塘地鐵站見到紫輝佢地
就開始搵小巴搭車上去lu
婚禮開始前一個鐘已經去到-口-
我仲以為要去好奈tim...
去到襯少人 同mr tse影相=)
(之後後悔點解開頭果陣唔影多d...)
開始行婚禮果陣
- 嚇現成間教堂有5分3三人都係培基學生
- 臭蘋果好臭
- 見到花女唔聽媽媽話
- 詩班獻果兩首英文詩歌好好聽~
- jimmy & bernice are so sweet=)
等影相果陣
- 多謝ESTHER幫我!!
- 發現相處氣氛唔同左
- 影5Grace班相唔知想點
- 影F.5相更唔知企邊
成個婚禮完左後 同但以理團去M記坐
一邊食野一邊玩大富翁卡
等到差不多時間 就起行去奧運城某間酒樓飲
(去既途中發現去奧運站係非常之麻煩- -)
去到酒樓門口咁岩見到Ms許
佢見到我第一句係:[點解你地都有得黎既?!]
笑左-v-
入到去同新人影番張相後就搵位坐
但見到我地個圍枱變左麻將枱-廿-"
仲要見住d培基老師打緊...
好有衝動想反佢地枱 自己打~
跟住冇野做都係不停同但以理團影相
睇黎自己都要開始對住塊鏡練笑- -
笑黎笑去都是老樣子的說....
要搵紫輝請教下XDDD
等多陣就開始食野lu
坐埋位見到自己張枱係最後果張 41號
mr tse擺左41圍枱.. 仲要起碼有兩張枱係唔收人情
....
之後一邊食野 一邊睇video
驚現從前既mr tse係勁廋
仲要係見到骨果隻wo-廿-...
繼續食食食食食食食
好討厭個waiter成日催我地食野
又唔係趕住上第二道菜! 咁急做咩?!
去到最後
食完糖水食飽飽走人
走果陣仍然覺得唔比人情好似衰咁- -...
希望你地都鍾意我地三個送既呢份禮物啦=]
祝 永遠幸福快

(以上係我地用mr tse去廁所既時間黎送禮物+影相)
p.s.
拍大合照的時候
即使看見你身旁企的位置是空的
自己仍然不敢走過去
這是否就是離港前 與你最後一張的合照?
p.s.2
對不起飯罐
我承認必須要為自己說出來的話負責
但我是衝口而出的
原諒我吧...
從中作硬的感覺再度出現
為何兩次也是你?
開始害怕
倒數7天
|