尋日雖然唔係夜一夜先番到屋企
1點幾到就上床訓覺
但係今日仍然起唔到身番教會- -"
差12點半先到教會 坐多陣就完左...
愈黎愈唔鍾意呢到 寧願番鳳德堂=(
之後同啊媽食lunch
講番尋日婚禮&去飲d野
啊媽講番佢以前結婚d事我聽
講笑-v-
唔知自己有冇呢個機會~
跟住再次去izzue=)
今次入去係有目的地買帽
之前比我係到見到頂叫做帶得自己靚既帽
(帶得上自己個頭係靚 但係自己始終帶帽都係唔好睇的...)
因為要成$2xx先可以買 最後先冇買到
但係自己實在太掛住佢 所以今日都係決定買左佢
去到門口 見到塊牌寫住buy any 2 items 50% !!!
好彩上次冇買到~
跟住啊媽都下自己有冇野買 我又係睇下d tee
最後啊媽買左野 我買左頂帽+件tee
全部都係5折曬!! 我用番頂帽既原價買多左件tee tim-v-~
fabulous!
之後就自己出mk去慶祝kathy生日 @neway =]
遲左兩個鐘到...唔緊要啦
不過令我諗番起sally從前講過類似既野
我唔鍾意比錢去唱自己唔鍾意唱既歌lo..
大部份都係台灣歌...咩料- -"
我想唱果d 又因為自己遲黎比人唱左
不過唔緊要啦~最緊要主角開心xd
好野! 岩岩呢個星期出既糧全部洗曬....
倒數6天
|