isaaclee930
暱稱: 石
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
副學士畢業
回歸有感
2011-09-19
一個月

日誌分類
全部 (675)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 675
留言總數: 295
今日人氣: 77
累積人氣: 39098

站內搜尋
RSS Feed

2010 年 1 月 31 日  星期日 晴天


明知自己帶帽唔靚都要買 分類: 未分類

尋日雖然唔係夜一夜先番到屋企

1點幾到就上床訓覺

但係今日仍然起唔到身番教會- -"

 

差12點半先到教會  坐多陣就完左...

愈黎愈唔鍾意呢到  寧願番鳳德堂=(

 

之後同啊媽食lunch

講番尋日婚禮&去飲d野

啊媽講番佢以前結婚d事我聽

講笑-v-

唔知自己有冇呢個機會~

 

跟住再次去izzue=)

今次入去係有目的地買帽

之前比我係到見到頂叫做帶得自己靚既帽

(帶得上自己個頭係靚   但係自己始終帶帽都係唔好睇的...)

因為要成$2xx先可以買   最後先冇買到

但係自己實在太掛住佢  所以今日都係決定買左佢

 

去到門口  見到塊牌寫住buy any 2 items 50%  !!!

好彩上次冇買到~

跟住啊媽都下自己有冇野買   我又係睇下d tee

最後啊媽買左野  我買左頂帽+件tee

全部都係5折曬!!  我用番頂帽既原價買多左件tee tim-v-~

fabulous!

 

之後就自己出mk去慶祝kathy生日 @neway =]

遲左兩個鐘到...唔緊要啦

不過令我諗番起sally從前講過類似既野

我唔鍾意比錢去唱自己唔鍾意唱既歌lo..

大部份都係台灣歌...咩料- -"

我想唱果d  又因為自己遲黎比人唱左

 

不過唔緊要啦~最緊要主角開心xd

 

 

好野! 岩岩呢個星期出既糧全部洗曬....

 

倒數6天






訪客留言 (返回 isaaclee930 的日誌)


appach 於 2010-11-04 02:23 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



appach 於 2010-11-04 02:22 PM 發表:
差12點半先到教會

Normal 0 0 2 false false false EN-US ZH-TW X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:表格內文; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; mso-bidi-font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-font-kerning:1.0pt;}
回應:
 
 
沒有錯!多多去教會真得很棒喔^^
 
以下網站必定能讓您瞭解基督信仰真得非常、非常『可信』!!^^
已經有三千多篇文章!且持續更新中!!
內容:達文西密碼「問題」、聖經預言、天堂陰間異象、名人見證、聖經科學論證、考古論證、基督信仰疑惑解答、神創論VS.演化論 等
 
 
由於「罪」進入這個世界,世間就出現死亡疾病煩惱,而上帝藉耶穌要讓世人與祂「和好」,重新建立「美好的關係」(這美好的關係原本被「罪」所破壞)。上帝造世人原意要我們與祂同在,並要受託去管理受造的世界,人原本是有權柄與榮耀,但因「罪」而失去,於是藉著耶穌基督而被挽回、過犯被赦免、重新恢復尊貴身份,將來與上帝一同管理新天新地,那是一個永恆福樂的新宇宙,公義和平永居其中,不再有痛苦、災難、死亡、老化與悲傷。
 
 
為何基督徒不拜拜呢?因為只有創化天地的造物主上帝配得我們敬拜^^
 
神明與祖先都是「受造者」。祖先,基督徒同樣懷念追思,但不視為神祇來祈求保祐或護庇,至於神明,那更是不拜了

 

您好基督徒之所以認定獨一真神是因為我們相信宇宙間有位至高主宰、有位造物主既然是至高主宰、創造宇宙萬有的當然就是" the only one"──獨一真神^^

 

一般人總誤以為只要能行「異能奇事」或「勸人為善」就是「神」,這是對於「神」的概念有偏差所致

「神」,應該是那造化天地萬有的上帝,且只有一位

我們不當錯拜任何「受造者」,墮落的天使偽裝成神來吸引人們拜他們,人類景仰古人的精神與氣節這是OK,但將他們視為「神」來拜則是不妥,墮落天使也乘機偽裝躲在神像後面,他們同樣會行異能奇事,但並不代表他們就是「真神」

只有「造物主」配受我們敬拜^^

 
延伸閱讀:
要拜神,就拜「造物主」(上帝),不要拜「受造者」
 
 
(常有人問我是誰,自介就寫在網誌最上方喔!可以去看看^^
 
Normal 0 0 2 false false false EN-US ZH-TW X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:表格內文; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; mso-bidi-font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:新細明體; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-font-kerning:1.0pt;}
 
嗨!請問一下,您是基督徒嗎?
當然,即使不是的話,同樣歡迎常去教會走走喔!^^


[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



isaaclee930 於 2010-02-02 10:58 PM 發表:
差不多意思啦~
都係唔想比錢做d唔鍾意做既野
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SZE 於 2010-02-02 06:20 PM 發表:
你搞錯啦!
係我唔鍾意比錢聽林x d 歌......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com