習慣夜晚charge手提電既我
因為今日個插頭冇開電制既關係
手提冇電響鬧鐘-廿-
所以訓到12點後先起身
但我1點就要上堂.....好彩呢堂可以搵人幫我tick名
番到去都已經兩點後既事
咁岩門都未入 d人已經係出面行出黎
原來係放break....
入到去theater問番tina頭先啊sir係一個半鐘頭講過咩
tina用3分鐘唔洗 就已經可以講番啊sir係呢個半鐘頭教過既野
勁想叫啊sir收皮
好有衝動以後呢堂都係叫人幫我tick名算...
之後果一個鐘70%玩 30%聽書


kai爆-v-
仲要係200幾人面前一齊kai
上到3點半 啊sir又早放(搞錯!又曬我學費?!)
就陪佢地出去煲煙 一邊傾mic個project
真係好後悔點解我唔今個sem先讀mic....
p.s.
雨 下過不停
剛巧在你的離開後才開始
我不想說那些[下雨影響心情]的痴話
但卻不斷的想
不知道那裡的天氣是否陽光普照?
Michelle, you're right.
I have to move on with my life
but, just give me some times to let it go
thanks for your name card =)
|