近排沒甚麼動力聽書...
今日上bio堂...聽左陣書,highline下d pt就等落堂
除左知道佢教緊enzyme之外 就咩都冇入過腦
...
之後culture堂 - present廣告
無咩準備...算 都唔計分
then 不斷睇廣告&廣告
落堂
放學後出左去年宵攤檔幫手
唔多人...挺悶的說
而且冇果陣F.4 sell得咁盡興
只係講左幾句 [除便睇~]就算

對比起其他攤黎講 我地都算唔錯~
最賣得勁就係飛機仔=)
B-SO年宵太子花墟49號鋪!!
得閒過黎睇下~
7點半後去左搵中醫老師食飯 @ 銅鑼灣
馬老師今日講開佢遲d會開班教
問我有冇興趣上堂
佢話如果我真係有心想讀既話 可以請我讀tim-v-(唔收學費)
我當然想啦 話曬我第時asso都想讀中醫呢科
由原本$3xxx 10堂 變成免費教學wo (當然唔係至在錢唔錢既問題)
睇黎馬老師都真係幾鍾意我 (聽啊媽講 關個面相事)
平時食飯佢都已經係好偏錫我
可能同佢真係有緣=)
跟住寫名比佢既時候 佢又開始睇我個簽名...
仍然都話我係一個好固執既人
叫我快d學寫番自己個名= =
而且下星期年初四 仲約左一齊入早茶
然後一齊研究一個人既步姿 點樣影響人既性格-v-
可惜果日要番學.... 要早走-3-
食完飯 同啊媽行係維園花市
想對比番太子果個有咩分別
大係好大 多好多款貨品 反而都好似平d
不過都係覺得自己檔賣果d質素好好多
而且我地大部份賣既貨品 連香港最大既年宵市場都唔見
咁我其實我地都幾獨特-v-
所以記住黎睇啦!!
|