今日原本可以留係屋企休息一天
但niki今日經開大埔 想搵人溫書 就陪佢出黎
去左大埔墟間24m記
買野食既時候發現裡面既運作同沙田唔同
薯條比少d, 醬料唔比拉6折 (by niki)
話時話都真係niki時知多左咁多m記既野-v-
好好咁岩有角位可以靜靜溫書
其實黎得m記都唔算靜傢 不過好在附近隔離坐果d都係賓賓
可以聽到既全部都係唔識聽既語言 所以兩個都好專心做自己野
佢有佢做maths 我有我做project
順便幫niki計時做mc
一做就做左成6個鐘-廿-
我自己都估唔到竟然會做到咁夜
其實自己都有d做到唔捨得走-v-
(如果唔係啊媽催食飯的話-,-)
之後帶佢搭73A
又講番d傻野~哈
多謝niki你陪左我成日=)
p.s.
又會恰巧在我在場的時候....
笑了
現在到我陪人搭73A了
祝君安好
|