同樣是平常的一天
基本上都係同樣模式生活
番學,test,project,去grandma家吃飯,歸家
我相信聽日做既野都係一樣...
bio堂派左上次份test
呵呵...safe! 安全上壘!
估唔到都會有呢個分 有溫書果然唔同d-v-
不過如果係培基 有兩份係ms sit一定唔會比 lucky啦
但有四分係唔應該miss的 竟然衰在cell membrane & cytoplasm...
第二次test要加油!!我諗應該會比呢份test更難><
之後上culture堂...
正實左4月我係註定忙死
今個星期就連續3日test
下個月就連續3日present group project....
努力努力- -....
之後考test
一睇份卷 好彩尋日無溫書啫- -
無d野都無得溫緊 真係open book都無用
不過都算係天公做美~ 希望寫d野唔會太廢
廣告 原來真係可以帶到咁多意思出黎
p.s.1
終於知點解玉木宏演唱會無咩消息
原來係比同日發生既啊sa&鄭中基既記者會遮蔽曬
而今日既東張西望 終於有報導了
但只係分幾鐘都冇既小小報導...
唉..
p.s.2
please.. dont be silly
p.s.3
今日上bio堂既時候同H先生坐
上堂悶悶地就同H生傾下計 玩下佢部電話咁
點知佢女朋友sd左個msg同佢講 佢黎m
本身唔係一個問題 但跟住H先生同我講
佢而家勁驚佢女朋友有左
-廿-"??
下.. 你唔好同我講你尋日走左半堂Ethic
遲左半個鐘test就係因為上左你女朋友屋企搞野ar-口-...
(之前我地班fd都知佢會上佢女朋友屋企)
我而家呢一刻都仲未好接受到身邊既人會咁LOL
雖然你過左18歲啫....
H先生仲話: [下?!上到去佢屋企,,好難唔搞野傢wo! 不過你咁純,,你唔明傢啦!]
....
呢排學校同學好多人話我變壞左
但其實.. 只不過係我冇比你地睇到我真正壞既樣子啫
不過如果我要壞既... 我又做唔出你地做緊既野
哈 睇黎我係佢地眼中 的確係一個純人
正如alison講 如果我落bar落club
唔係驚我猴禽d女 而係怕d女猴禽我
苦笑中
|