今日應了michelle的約 去左旺中唱k
但我懶床 唔想第一日放假就咁早醒
(佢地約左11點唱...救命- -)
最後1點先到達目的地
但原來兩點就要完- - 咩料...
唔緊要 $42 可以食lunch buffet + 唱到幾首至愛既GEM歌
都值 都值~
之後去認貼紙相~
第一次同SPACE既同學影=]
影完落雨- -...
去左朗豪坊行街 不過無咩野行
咁就走人 番屋企
5點半番到屋企 唔充實的一天- -