今日終於打touch比賽
今次亦都有落場
我唔怕輸波 不過怕輸波既原因係因為自己
所以整個比賽裡面只落左一場
雖然冇點樣出過汗 (打ring又真係唔會點有掂波既機會)
但係學到好多平時練習學唔到既野
起碼經過今日呢個比賽 亦有個決心去繼續努力負出時間去rugby到
唔要再做一個三分鐘熱度既人
最後我地贏左第二-v-
雖然唔係我地新人team
(遲d post番d相)
最後成team人一齊玩水戰(唔知d水彈唔係邊到黎)
但大家都玩得勁kai
有人仲將某女仔放左入大垃圾桶到-v-
早餐只係食左少少野 lunch 3點半後先食- -
仍然自閉中-,-
不過d 米線好好食 但好貴
番到屋企勁累... 但都要開工做野
今個星期實在布太多野要準備
過埋呢個星期 就可以輕鬆d...
但點知...
我啊媽唔知對出面個modem做d咩
上網條線完全斷左-廿-
shxt!
仲要整極都整唔番><
睇黎.. 屋企有排都上唔到網
(而家係學校打blog中)
|