由於聽日就BIO EXAM
所以趕地講講今日所發生既野
溫多陣書就訓lu
今日2點先捨得起身
之後玩左一個鐘電腦先捨得換衫番學溫書
其實番學溫書既原因除左可以更加專注外
其中一個目的係pacffic coffee d cake-v-
SPACE呢間學校無所謂既canteen 得呢個小小的coffee shop
我亦唔係特別鍾意食果到d cake (而且就算學生七折後都唔平)
只係貪佢既抽獎活動 (今日係最後一日)
咁佢每買一件cake就會比過印仔你
儲齊九個 你可以免費得到一件cake + coffe 升級 仲可以參加大抽獎tim
但係其實我連獎品係咩都唔係好清楚 (無點睇)
因為只係貪儲齊印仔呢個行動
5... 類似係師奶儲惠康貼紙-v-
所以都唔係好在意得到獎品與否
4點番到學校 買完cake 就開始準備溫書
但搞搞下 開下restaurant city
正式真正有內容入腦係6點後- -
溫到9點半電腦室關門 去同姐姐吃飯
抵食!
P.S.
發覺同姐姐既溝通方式 永遠都要串到對方先安樂-.-
|