尋日連續都keep住有野做
今日都曬full booking 好充實
朝早一樣番教會 仲要事奉
但因為出門口唔記得帶電話
除左早餐食唔到 連事奉都遲到
sor呢-v-
完左吃完午餐後 3點半番大埔大尾督魚場釣魚
with 飯罐,terri,ginny,啊天,em,billy,eddie,johnny,慶g
玩左個半鐘 我沒有釣到一條啦
啊天釣到兩條 eddie一條
老實說 我是沒有等待魚上釣的耐力啦
才不到5點 我就已經要走去番工-,-
沒辦法吧 鬼叫公司係中環
最後影張團體照 佢地去撐船 我就等車番中環
其實 我寧願唔要果晚既人工同你地玩
但我唔想做一個人沒信用的員工
願諒我吧
6點15分番到公司換衫 6點半開工
因為某同事遲番的關係 要我頂頂佢個位半個鐘
(做係廚房攞餸出去比客果個人)
但只係半個鐘 我就已經做到 [呢咁hea]
仲要狂問啊奇係咪呢碟餸跟咩汁
唔係未做過... 不過只係好奈從前先做過一次
鬼記得咩 今日又唔記得帶note cards
所以連d廚師都睇唔順眼 係到提我-v-
感激華哥!
之後等到果位同事番到黎 我就睇番後線(樓面)
好唔鍾意比d客用超差既態度對待
咩料啊你 仲要係好明顯細過我既女仔
唉.. 忍!
之後又要服侍VIP房裡面既13人
不過成個FAMILY都好friendly
佢地果兩個b仲要係到忍我笑
笑點很低的我 一邊分湯 一邊笑 (背住他們的啦)
因為今日只係睇樓面 d人走曬 執好曬d枱就可以準時放工啦
(唔洗洗酒杯~ 辛苦曬啊奇啦)
p.s.
食宵夜果陣得知 某某做麻最後今日
當呢個被罵擋箭牌走左之後 我未來打工既日子會變成點呢?
|