今日比自己休息下
完完全全地做自己鍾意做既野
傾MSN 狂煲下PPS.. 咁
後日就後Ethic
但諗住聽日先開始溫
唔理得咁多 休息左先算
但好討厭既係 近排有多野煩
真係好x煩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
第一 - 5月17&18去camp
頂你咩! d人去又唔去
錢又唔交 想點啫!
都已經話左唔做搞手傢啦
你地咁樣問我點算 咪即係等如又係我incharge曬!!!!!
你地個個都大個我 比d責任感好無?!?!
第二 - 暑假
今年呢個暑假應該仲多野做過上年
番工,學野,考牌,實集,camp,旅行
問題係安排唔到時間
而係所安排既都要比啊媽一一恨評
我覺得 你係想我為著將來著想
就唔好將你既價值觀放係我到
咩叫我感覺到你唔係真係有興趣
你咩事 我自己對一樣野有無興趣 由你去覺得?
你的指引我聽過了 尊重我的決定 好嗎?
最後想說既係..
交響情人夢 之 最後終章 後編 5月28號上映啦!!
先睹為快~ 睇trailer先!!
齊齊去睇!!
|