其實沒甚麼大不了
只係要帶住兩老+啊媽去挪亞方舟旅行
不過當以一個唔想去既心態時 就咩都辛苦
好在有人發明左相機既關係 我可以唔洗咁悶
一朝早係上水接grandma番教會崇拜
(好彩要事奉 唔洗應酬- -) <---- 超衰
之後就搭旅遊巴去搭船去伯麗灣
食完lunch 仲要行多十幾分鐘先到挪亞方舟
suppose上年慶祝esther生日果次去馬灣
都有車直接係荃灣去挪亞方舟出面停
咁點解我地會辛苦呢? 多謝教會的某人領導
食完lunch後 個背包suppose係會輕左
但當with兩個老人家一齊野餐
背包會多左紙包蛋糕,,尋日已經煮熟既粟米,,洗好既梨......
仲重過黎果陣- -"
(其實唔明點解d老人家可以自己秤住咁多野黎)
之後入場... 未入館已經行到成身流曬汗
入到館涼番曬~ 係到睇d展品
開頭都覺得幾有趣 但睇得多又無得好無聊
館內又唔影得相.....
果d 3-D,4-D影片無咩特別 (應該係for d唔係基督徒既人)
所以... 挺無聊的說


其實影既相都唔關挪亞方舟事- -"
然後人群中 終於發現傻婆出現-v- 就是姐姐啦
我地真係不約而同今日一齊黎參觀啦 超巧合的說 (其實我仲見到過譚卓迪- -")

臨走前同姐姐傾下幾句 影幾張相中
最後走果時先最辛苦-廿-
又要行番老遠出去搭車
之後出到去荃灣又唔識路搭車
帶住兩老....又要唔信我既方向感
唉..sor
咁次個trip真係啊媽自己攞黎搞
(佢建議參加+猜住兩老)
不過今日母親節 請你食番親日本菜當無數啦~
祝 世上各位媽媽快樂=]
|